Anmeld skade

Har uheldet været ude og står du overfor en potentiel forsikringsskade, som ejendommens forsikring skal dække, kan du udfylde vores digitale anmeldelsesblanket nedenfor. 

Blanketten sendes herefter til vores supportafdeling, der i samarbejde med vores forsikringsmægler, sikrer anmeldelse af skaden til ejendommens forsikringsselskab,

Det er vigtigt, at du anmelder skades i henhold til vores vejledning, så vi kan sikre korrekt anmeldelse. 

I Qvortrup har vi indgået en aftale med Dansk System Assurance A/S, som er forsikringsmægler på de fleste af vores ejendomme, og de bistår derfor skadesanmeldelse som professionel part. 

Læs vores vejledning inden du anmelder din skade

Vi anbefaler dig at læse vores vejledning til skadesanmeldelse, inden du udfylder den digitale anmeldelsesblanket nedenfor. 

Anmeld skade

Hvad sker der, når du har anmeldt skade?

Når vi har modtaget din skadesanmeldelse, sendes den til vores forsikringsmægler, som vurderer skaden, og en eventuel anmeldelse til forsikringsselskabet sker derefter. 

Det er alene skader, deri henhold til jeres vedtægt vil dækkes af ejendommens forsikring, der sendes til forsikringsmægleren.

Dette omfatter typisk skader på den fælles bygning, personer eller køretøjer.

OBS! Du skal anmelde skader på løsøre eller personlige effekter direkte til egen indboforsikring, ligesom skader opstået på ting, du har vedligeholdelsespligten for, vil blive afvist til anmeldelse. 

Har du brug for vejledning i den konkrete sag, kan du altid kontakte os. 

Vejledninger

Vi har en række digitale vejledninger, der alle er en uvurderlig ressource for både beboere, bestyrelse og ejerkreds i et ejendomsfællesskab. De kan give adgang til vigtig information og praktiske tips, der kan hjælpe med at navigere og færdes i fællesskabet på en mere effektiv og produktiv måde.

De digitale vejledninger kan hjælpe både bestyrelse, ejerkreds og beboere med at forstå reglerne og procedurerne for fællesskabet, ligesom det er en sikkerhed, at alle har adgang til de samme oplysninger og retningslinjer, som kan minimere misforståelser og tvister.

De digitale vejledninger kan være en vigtig ressource, da de kan hjælpe med at øge gennemsigtigheden og oplysningerne om ejendommen.

Du kan gå på opdagelse i vores digitale vejledninger i linket herunder, og du vil opdage en verden af information og brugbare tip til livet i et ejendomsfællesskab.