Opsig dit lejemål

Bor du i en lejebolig og ønsker du at opsige denne, skal du udfylde  formularen “opsig dit lejemål” nedenfor. 

Når du har udfyldt formularen, skal du klikke på “send”, hvorefter dit ønske om opsigelse vil blive sendt direkte til os. 

Når formularen er afsendt, modtager du en bekræftelsesmail i din indbakke. 

Når vi igangsætter den konkrete sagsbehandling, vil en af vores administratorer kontakte dig direkte gennem formularens kontaktdata. Husk derfor at indtaste korrekte oplysninger i formularen ovenfor. 

Måtte du have spørgsmål til det kommende sagsforløb, er du altid velkommen til at kontakte os

Opsig dit lejemål

Når du som lejer ønsker at fraflytte din bolig, skal du opsige den lejeaftale, du har med din udlejer. Opsigelsen bør ske skriftligt, så der altid er dokumentation for opsigelsen.

Det er vigtigt, at du følger de specifikke opsigelsesregler, der gælder for lejemålet, som normalt vil være beskrevet i lejekontrakten og i lejeloven.

Inden du udfylder vores formular ”Opsig dit lejemål”, anbefaler vi dig at læse kontrakten, så du får vished om, hvad det kræver i dit specifikke lejeforhold at fraflytte boligen.

Når du har identificeret lejeaftalens opsigelsesregler, kan du udfylde vores formular ”Opsig dit lejemål”, som vi vil modtage til vores sagsbehandling og foreligge udlejer.

Vi repræsentere som udgangspunkt udlejer og derfor vil vi anbefale dig at kontakte en rådgiver, der kan rådgive dig gennem fraflytningen, såfremt du har behov herfor.

Vi ønsker at sende dig så godt som muligt videre på dit nye boligeventyr, og derfor vil vores dygtige administratorer sørge for sagsbehandling, når de har modtaget formularen.

Du kan lære vores administratorer bedre at kende i vores medarbejdergalleri.

 

Formular

Vejledninger

Vi har en række digitale vejledninger, der alle er en uvurderlig ressource for både beboere, bestyrelse og ejerkreds i et ejendomsfællesskab. De kan give adgang til vigtig information og praktiske tips, der kan hjælpe med at navigere og færdes i fællesskabet på en mere effektiv og produktiv måde.

De digitale vejledninger kan hjælpe både bestyrelse, ejerkreds og beboere med at forstå reglerne og procedurerne for fællesskabet, ligesom det er en sikkerhed, at alle har adgang til de samme oplysninger og retningslinjer, som kan minimere misforståelser og tvister.

De digitale vejledninger kan være en vigtig ressource, da de kan hjælpe med at øge gennemsigtigheden og oplysningerne om ejendommen.

Vores vejledninger er et supplement til vores selvbetjeningsydelser, og som oftest finder du en vejledning til din selvbetjening. 

Du kan gå på opdagelse i vores digitale vejledninger i linket herunder, og du vil opdage en verden af information og brugbare tip til livet i et ejendomsfællesskab.

Vi er stolte af vores faglighed

Historien om Qvortrup og vores mere end 60 års erfaring inden for ejendomsadministration, vidner i høj grad om, at vi ved, hvad vi laver. 

Vi har igennem årene opbygget en omfattende ekspertise inden for administration af boliger på tværs af boligsektoren i og omkring København, og vores dybtgående viden om vores fag, gør os i stand til at give vores kunder den bedste service muligt.

Vi tror på, at vores lange historie er vidnesbyrd om vores ekspertise og høje faglighed. Vi har opbygget stærke relationer til vores kunder og samarbejdspartnere, og vi er stolte af i dag at have et dedikeret team, der altid er klar til at yde den bedste service og sikre, at vores kunders behov er i centrum.

Vi er enormt stolte af at have nogle af branchens mest kompetente og erfarne fagfolk ansat i vores virksomhed. Vi ved, at vores succes afhænger af vores ekspertise og engagement, og derfor tilbyder vi løbende vores medarbejdere muligheder for udvikling og efteruddannelse. Vi er forpligtede til at opretholde en høj faglighed og sikre, at vores medarbejdere er på forkant med de nyeste vilkår og tendenser i branchen.