Her på siden tilbyder vi en række selvbetjeningsydelser, som er med til at lette både bestyrelsens og den enkelte beboers arbejde i jeres fælles ejendom.
Herunder kan du blandt andet anmelde forsikringsskader, bestille et administrationstilbud samt indlede salg af din lejlighed på en enkel, overskuelig og effektiv måde.
På vores hjemmeside finder du tillige beskrivende vejledninger, der vejleder dig gennem vores selvbetjening. Dem kan du med fordel læse, så du er sikker på, at du udfylder nedenstående formularer korrekt.
Så snart du har benyttet dig af vores selvbetjeningsformularer, vil vi modtage en mail herom, som sendes til behandling. På den måde sikrer vi hurtig, effektiv og korrekt sagsbehandling af den pågældende sag.
Klik på det enkelte element herunder for at komme til den specifikke formular.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man – tors: 09.00 – 15.00
fre: 09.00 – 13.00
Find vej
CVR: 85 41 12 17
Qvortrup bruger cookies på sin hjemmeside til at behandle personoplysninger, hvilket kræver oplysning og indsamling af samtykke.
Cookies, der er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt er undtaget fra kravene om information og samtykke.
Læs mere om vores Persondatapolitik