Mød vores medarbejdere

Mød vores partnerkreds

G7A5211 kopier

Partner, 
CEO, Advokat (H)

Rasmus Slot Nielsen

Partner
COO & Seniorkundechef (EA, HD-F)

Martin Skaarup

Partner,
CCO & Seniorkundechef (EA)

Mød vores kundechefer

Susan Weile

Seniorkundechef

Kundechef

Mød vores administratorer

Administrator (EA)

Advokatsekretær 

Mød vores økonomiteam

Lars Reimer

Controller

Niels B. Thomsen

Regnskabs- og økonomimedarbejder

Regnskabs- og økonomimedarbejder

Regnskabs- og økonomimedarbejder

Studentermedhjælper

 

Mød vores projektteam

Operations Manager

Projektassistent

Projektassistent

Administrator (EA)

Kommunikations – og markedsføringsansvarlig

Mød vores piccolo & piccoline

Mød vores inspektør

Leif Wahlgren Riis

Inspektør

Vores medarbejdere

Ovenfor finder du en oversigt over vores medarbejdere. 

Hvis du klikker på den enkelte medarbejder, vil dennes medarbejderprofil åbne. Profilen giver et indblik i den enkelte medarbejders faglige profil,  ligesom du kan finde relevante kontaktinformationer på denne – herunder mail og telefonnummer.

Hos Qvortrup er vi meget stolte af vores medarbejdere, som alle udgør vores virksomheds kerne. Det er vores stærke profiler, der er drivkræften bag vores virksomhed, og alle bidrager de til det gode samarbejde mellem os og vores kunder. 

Som du allerede ved, brænder vi for vores arbejde, og vi er meget stolte af vores engagerede og fagligt stærke profiler, der alle deler vores administrationsfilosofi. 

Vores administrationsfilosofi danner hele vores DNA, og den kan du blive klogere på vores hjemmeside, eller du kan gå på opdagelse blandt vores medarbejdere i galleriet herover. 

Du kan også kontakte os via vores kontaktformular, og så stiller vores dygtige supportteam dig i kontakt med den medarbejder, som kan hjælpe dig. 

Ved du ikke, hvem du leder efter?

Hvis du ikke ved, hvilken medarbejder, du skal tale med, kan du kontakte vores dygtige supportteam på mail eller telefon. Vores supportteams fornemmeste opgave er at hjælpe dig over i de rigtige hænder, og de vil derfor sætte dig i kontakt med den medarbejder, du skal tale med. 

Vores supportteams opgave er at supportere kunder, samarbejdspartnere og kollegaer, og de er altid klar til at hjælpe.

Du kan kontakte dem på telefon i vores åbningstid, eller du kan sende dem en mail på vores hoved-mail. 

Vi glæder os til at høre fra dig og til at hjælpe dig godt videre!  

Vil du vide mere om Qvortrup?

Læs mere om vores virksomhed herunder

Administrationsfilosofi

Vi er en passioneret og engageret ejendomsadministration i København, der brænder for det, vi laver – og så brænder vi for at skabe de bedst mulige forudsætninger og rammer for jer og jeres hjem.

Faglighed

Vi er stolte af vores hverv og af de profiler, der er ansat i Qvortrup, og så er vi tillige stolte af den faglighed, vi bidrager med i samarbejdet med vores kunder. 

Vi har stor erfaring og berede kompetencer indenfor vores hverv. 

Qvortrup

Siden 1960’erne har vi drevet professionel ejendomsadministration i København for store dele af boligsektoren – herunder for ejerforeninger, andelsforeninger og investeringsejendomme. 

Vi er én af Københavns ældste, private ejendomsadministrationer

I mere end 6 årtier har vi administreret store dele af den københavnske boligsektor. Skal jeres ejendom være den næste?

Vores fagområder

Andelsboligforeninger

Det er et stort ansvar administrere jeres ejendom, og derfor er det en opgave, som vi værner enormt meget om. 

Ejerforeninger

Vi tilbyder værdiskabende rådgivning og service, der letter den frivillige bestyrelses opgaver. 

Investeringsejendomme

Vi en individuelt tilpasset administration  til den professionelle udlejer. 

Byggeadministration

Hos Qvortrup tilbyder vi professionel byggeadministration, når ejendommen skal gennemføre vedligeholdelses- og forbedringsarbejder, der kræver en enorm indsats og et stort ansvar fra den frivillige bestyrelse eller professionelle ejerkreds.  

Som professionel byggeadministrator tager vi os af projektets kontraktgrundlag, forsikringer, garantier og budgetopfølgning. Vi sikrer, at ejendommens interesser er beskyttet på et administrativt, juridisk og økonomisk niveau, mens vi samarbejder med de øvrige aktører i byggesagen for at sikre, at projektet kører gnidningsfrit og professionelt.

Gennem vores byggeadministration kan vi spare ejendommen både penge og tid, og vores fokus på at sikre et professionelt resultat er til glæde for hele ejendommen. Vi anbefaler altid at indgå professionelle aftaler i forbindelse med disse typer projekter – både for byggeadministration og den tekniske rådgivning.

 

Kort sagt, som din byggeadministrator vil vi lette byrden ved at sikre, at byggeprojektet udføres professionelt og i overensstemmelse med dine ønsker og behov, og samtidig sikre ejendommens interesser i forhold til økonomi og lovgivning. Kontakt os i dag for at høre mere om vores byggeadministrationstjenester og for at modtage en tilpasset løsning, der passer til dine behov.

Kontakt os for tilbud

Hos Qvortrup tilbyder vi professionel administration af jeres ejendom, og vi er her for at hjælpe jer med en problemfri overgang til vores service. Vi ønsker at skabe de bedste rammer og forudsætninger for jeres ejendom, og derfor vil vi gerne have en indledende dialog med jer for at skabe et værdiskabende samarbejde.

Vores tilbudsformular gør det nemt at tage det første skridt, og vi ser frem til at høre fra jer og til at give jer en skræddersyet løsning til jeres ejendomsadministration. Vi mener, at den indledende dialog er afgørende for at skabe det rette fundament for et langvarigt samarbejde, hvor begge parter får mest muligt ud af vores service.

Tøv ikke med at kontakte os for et uforpligtende tilbud og lad os belyse, hvad vi kan gøre for netop jer og jeres ejendom. Vi ser frem til at hjælpe jer med at få mest muligt ud af jeres ejendomsadministration.