Mød vores medarbejdere

G7A5211 kopier

Partner, 
CEO, Advokat

Rasmus Slot Nielsen

Partner
COO, EA, HD-F

Martin Skaarup

Partner,
CCO, EA

Mette Haagensen

CLO,
Advokat 

Susan Weile

Kundechef

Lene Heide

Administrator, EA

Thomas Winters Henriksen

Administrator

Isabella Bang Hermanns

Administrator

Lars Reimer

Controller

Controller

Niels B. Thomsen

Økonomimedarbejder

Økonomimedarbejder

Studentermedhjælper, økonomi

Julie Heide

Supportmedarbejder

Leif Wahlgren Riis

Inspektør

Jeanette Thimes

Advokatsekretær

Kommunikations – og markedsføringsansvarlig

Ved du ikke, hvem du leder efter?

Hvis du ikke ved, hvilken medarbejder, du skal tale med, kan du kontakte vores dygtige supportteam på mail eller telefon. Vores supportteams fornemmeste opgave er at hjælpe dig over i de rigtige hænder, og de vil derfor sætte dig i kontakt med den medarbejder, du skal tale med. 

Vores supportteams opgave er at supportere kunder, samarbejdspartnere og kollegaer, og de er altid klar til at hjælpe.

Du kan kontakte dem på telefon i vores åbningstid, eller du kan sende dem en mail på vores hoved-mail. 

Vi glæder os til at høre fra dig og til at hjælpe dig godt videre!  

Vores medarbejdere

Ovenfor finder du en oversigt over vores medarbejdere. 

Hvis du klikker på den enkelte medarbejder, vil dennes medarbejderprofil åbne. Profilen giver et indblik i den enkelte medarbejders faglige profil,  ligesom du kan finde relevante kontaktinformationer på denne – herunder mail og telefonnummer.

Hos Qvortrup er vi meget stolte af vores medarbejdere, som alle udgør vores virksomheds kerne. Det er vores stærke profiler, der er drivkræften bag vores virksomhed, og alle bidrager de til det gode samarbejde mellem os og vores kunder. 

Som du allerede ved, brænder vi for vores arbejde, og vi er meget stolte af vores engagerede og fagligt stærke profiler, der alle deler vores administrationsfilosofi. 

Vores administrationsfilosofi danner hele vores DNA, og den kan du blive klogere på vores hjemmeside, eller du kan gå på opdagelse blandt vores medarbejdere i galleriet herover. 

Du kan også kontakte os via vores kontaktformular, og så stiller vores dygtige supportteam dig i kontakt med den medarbejder, som kan hjælpe dig. 

Vil du vide mere om Qvortrup?

Læs mere om vores virksomhed herunder

cropped-qvortrup_logo-04-1-1.png

Administrationsfilosofi

Vi er en passioneret og engageret ejendomsadministration i København, der brænder for det, vi laver – og så brænder vi for at skabe de bedst mulige forudsætninger og rammer for jer og jeres hjem.

Faglighed

Vi er stolte af vores hverv og af de profiler, der er ansat i Qvortrup, og så er vi tillige stolte af den faglighed, vi bidrager med i samarbejdet med vores kunder. 

Vi har stor erfaring og berede kompetencer indenfor vores hverv. 

Qvortrup

Siden 1960’erne har vi drevet professionel ejendomsadministration i København for store dele af boligsektoren – herunder for ejerforeninger, andelsforeninger og investeringsejendomme. 

Vi er én af Københavns ældste, private ejendomsadministrationer

I mere end 6 årtier har vi administreret store dele af den københavnske boligsektor. Skal jeres ejendom være den næste?

Andelsboligforeninger

Det er et stort ansvar administrere jeres ejendom, og derfor er det en opgave, som vi værner enormt meget om. 

Ejerforeninger

Vi tilbyder værdiskabende rådgivning og service, der letter den frivillige bestyrelses opgaver. 

Investeringsejendomme

Vi en individuelt tilpasset administration  til den professionelle udlejer. 

Kontakt os for tilbud

Hos Qvortrup sikrer vi sikrer professionel administration af jeres ejendom, og hvis I står overfor valg af ny ejendomsadministrator, kan vi skabe en let overgang fra jeres nuværende administrator til os. 

Tøv ikke med at kontakte os for et uforpligtende tilbud og en indledende dialog om jeres behov og ønsker. 

Vi ønsker at indgå i et gensidigt og værdiskabende samarbejde, og derfor er den indledende dialog utrolig vigtig for os for at skabe det bedste fundament for vores fremtidige samarbejde. 

Kontakt os gennem kontaktformularen nedenfor og lad os belyse, hvad vi kan gøre for netop jer!