Er du blevet bedt om upload af ID i forbindelse med dit bestyrelsesarbejde, køb/salg af andel eller i øvrig forbindelse, kan du uploade det via vores digitale formular.
Dit ID skal bestå af billede-ID ved pas eller kørekort og dit sygesikringsbevis.
Når du har udfyldt formularen og vedhæftet dit billede-id, skal du klikke på “indsend”-knappen, og formularen vil sendes direkte til vores ekspedition.
Vi gemmer og opbevarer herefter dine personoplysninger i henhold til vores persondatapolitik.
Vil du ikke sende dit ID elektronisk, har du mulighed for at møde på vores kontor, hvor vi kan tage et kopi af den nødvendige legitimation. Du kan se vores åbningstider længere nede på siden.
Hvis du uploader dit ID til os, er det vigtigt, at du er bekendt med vores persondatapolitik.
Som ejendomsadministrator er vi forpligtet til at beskytte dine personoplysninger, herunder dit upload ID, og vores politik er udarbejdet for at sikre, at dine data er beskyttet i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Når du uploader dit ID til vores platform, vil vi behandle dine personoplysninger i overensstemmelse med vores politik. Dette betyder, at vi kun vil bruge dine data til at bekræfte din identitet og til formål, der er specifikt beskrevet i vores politik. Vi vil ikke videregive dine data til tredjeparter uden din tilladelse, medmindre det er nødvendigt for at overholde lovgivningsmæssige krav eller for at opfylde vores kontraktuelle forpligtelser.
Vi tager sikkerheden af dine data meget alvorligt og vi vil alene opbevare dine data så længe, det er nødvendigt for at opfylde de formål, som de blev indsamlet til.
Vi opfordrer dig til at læse vores persondatapolitik, inden du uploader dit ID. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores politik, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
Hvis du har brug for at besøge vores kontor til upload af ID, er du velkommen til at se vores åbningstider under vores kontaktinformationer. Vi opdaterer regelmæssigt vores åbningstider på Google, så du altid kan holde dig opdateret på, hvornår kontoret er åbent og lukket, herunder i forbindelse med helligdage og andre særlige lejligheder.
I vores åbningstid til kontoret altid være bemandet, og du vil formentlig blive taget imod af vores supportteam, som effektivt og sikkert kan hjælpe i forbindelse med kopi af din legitimation.
Selvom det kun tager et øjeblik, er du også meget velkommen til at få en kop kaffe og en lille snak i vores lounge.
Vi glæder os til at tage imod dig, hvis du ikke vil gøre brug af bores digitale selvbetjeningsmulighed her på siden.
Vi er en passioneret og engageret ejendomsadministration i København, der brænder for det, vi laver – og så brænder vi for at skabe de bedst mulige forudsætninger og rammer for jer og jeres hjem.
Med afsæt i nøgleordene kærlighed, ordentlighed og progressivitet har vi som kerneopgave at skabe gode, sunde og trygge hjem i alle de ejendomme, vi administrerer.
Mange virksomheder bryster sig af flotte visioner og missioner, uden det er helt tydeligt, hvad disse egentlig betyder for både virksomheden, dens medarbejdere og dens kunder.
Derfor har vi herunder tydeliggjort og forklaret, hvad de enkelte nøgleord har af praktisk betydning for Qvortrup, vores medarbejdere og vores kunder.
Læs med på siden om vores filosofi.
Vi har en række digitale vejledninger, der alle er en uvurderlig ressource for både beboere, bestyrelse og ejerkreds i et ejendomsfællesskab. De kan give adgang til vigtig information og praktiske tips, der kan hjælpe med at navigere og færdes i fællesskabet på en mere effektiv og produktiv måde.
De digitale vejledninger kan hjælpe både bestyrelse, ejerkreds og beboere med at forstå reglerne og procedurerne for fællesskabet, ligesom det er en sikkerhed, at alle har adgang til de samme oplysninger og retningslinjer, som kan minimere misforståelser og tvister.
De digitale vejledninger kan være en vigtig ressource, da de kan hjælpe med at øge gennemsigtigheden og oplysningerne om ejendommen.
Du kan gå på opdagelse i vores digitale vejledninger i linket herunder, og du vil opdage en verden af information og brugbare tip til livet i et ejendomsfællesskab.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17