Qvortrups administrative løsninger

Rådgivningspakken

Ved tilvalg af “Rådgivningspakken” tildeles I en fast kontaktperson hos Qvortrup, som sikrer et personligt og tæt samarbejde mellem ejendommen og administrator. 

Det betyder meget for os, at vi finder den helt rette medarbejder til jeres ejendom, og derfor vil kontaktpersonen udvælges på baggrund af jeres specifikke krav og behov. 

Som en fast del af “Rådgivningspakken”, påtager Qvortrup sig ansvaret for at besvare sædvanlige henvendelser fra ejendommens beboere i vores kontortid.

Såfremt henvendelsen er af en særlig karakter, henvises til bestyrelsen/ejerkredsen.

Vi mener, at vores samarbejde er utrolig vigtigt, og vi vil gerne have et tæt, loyalt og frugtbart samarbejde om driften af jeres ejendom.

Som et led heri tilbyder vi derfor vejledning om sædvanlige driftsspørgsmål fra ejendommens ledelse, så vi kan sikre ejendommen på bedst mulig vis.

Rådgivning

Har I flere behov?

Se vores administrationsløsninger nedenfor

Den digitale pakke
Den Digitale Pakke
Få digitaliseret ejendommens dokumenter og adfærd
Offentlige postkasser
Den Offentlige Pakke
Få administration af ejendommens offentlige postkasser og databaser.
Dirigent på generalforsamling
Mødepakken
Få professionel assistance til afvikling af årets ordinære generalforsamling med denne administrationsløsning.

Kontakt os allerede i dag!

+45 35 35 43 00 

Professionel rådgivning til ejerforening, andelsboligforening og udlejere - Få en pålidelig samarbejdspartner til den daglige drift

Hvis du er i bestyrelsen i en ejerforening eller andelsboligforening, ved du, hvor vigtigt det er at have en pålidelig samarbejdspartner, der kan vejlede jer med den daglige drift af ejendommen. Vi ved, at en stærk samarbejdspartner kan hjælpe jer med jeres typiske og mest sædvanlige spørgsmål, som alt sammen sikrer jeres løbende drift.

Gennem denne administrationsløsning tilbyder vi rådgivning til ejerforeninger, andelsboligforeninger og den professionelle udlejer, der ønsker at alliere sig med en pålidelig samarbejdspartner.

Vi forstår vigtigheden af at skabe et tæt, loyalt og personligt bånd til ejendommen og dens medlemmer, og derfor tilbyder vi med denne løsning en fast kontaktperson, der vil være ansvarlig for at hjælpe jer med jeres behov.

Vi har ansat nogle af branchens skarpeste profiler indenfor ejendomsadministration, og vi vil med glæde hjælpe jer med at skabe de bedste rammer for ejendommen og dens beboere.

Har I brug for yderligere henviser vi til vores prisliste, ligesom vi henviser til vores indledende dialog om vores gensidige administrationsaftale. 

Vores faste grundydelser

I Qvortrup tilbyder vi en række faste grundydelser, som vi varetager i ethvert kundeforhold.

Vi mener, at de faste grundydelser danner fundamentet for en stærk drift af ejendommen, som vi gennem vores ekspertise og professionelle kræfter kan sikre.

Grundydelserne er ufravigelige, men de kan suppleres af en række administrative løsninger – herunder ”Rådgivningspakken”, så vi sikrer en skræddersyet administration af ejendommen baseret på jeres ønsker og behov.

Vil du se mere om vores faste grundydelser, kan du klikke på linket nedenfor.  

Q-munity

Er du på jagt efter relevante nyheder om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde? Ønsker du at finde inspiration og udveksle erfaringer med andre ejendomsfællesskaber? Så tilmeld dig Q-munity!

Vores nyhedsbrev “Q-munity” er specielt udviklet til frivillige bestyrelsesmedlemmer og ejendomsfællesskaber. Det er en kilde til relevant information og de seneste nyheder omkring ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde. Men det fungerer også som et værktøj til erfaringsudveksling, hvor vi faciliterer deling af brugbare erfaringer og bedste praksis mellem vores frivillige bestyrelser.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv en del af “Q-munity” i dag!