Administration af andelsboligforening
Få en erfaren administrator til jeres andelsboligforening
At drive en andelsboligforening er et stort ansvar, som oftest varetages af frivillige bestyrelsesmedlemmer. Måske er du selv en del af en frivillig bestyrelse?
Bestyrelsesarbejde er spændende, og mange vælger det til, fordi de gerne vil styrke fællesskabet, men når hverdagen rammer, kan mængden af administrativt arbejde hurtigt overstige lysten – og måske også de fornødne kompetencer. Vi hos Qvortrup forstår de unikke udfordringer, der følger med at administrere en andelsboligforening i Storkøbenhavn, og det er til jeres fordel.
Hos os får I nemlig professionel og ansvarsfuld administration, der frigiver jeres bestyrelses tid og sikrer, at jeres forening drives forsvarligt og effektivt. Vores mål er at gøre jeres frivillige arbejde lettere, mere overskueligt og give jer ro i maven.
Vælg Qvortrup Administration som jeres andelsboligforenings administrator, og lad os håndtere det komplekse, så I kan fokusere på fællesskabet.
Slip for det tunge administrative arbejde
Den daglige drift af en andelsboligforening omfatter et bredt spektrum af opgaver, herunder:
- regnskab
- juridiske dokumenter
- kommunikation med beboere
- planlægning af vedligeholdelse
- koordinering af generalforsamling.
Vi ved af erfaring, at det sjældent er de administrative opgaver, der driver lysten. Mange af disse opgaver er desuden tidskrævende og kræver en specialiseret viden om bl.a. ejendomsret, jura, regnskab og en masse andet.
Vi håndterer de gentagne og komplekse processer, så I slipper for besværet og faren for administrative fejl. Med os som ejendomsadministrator er jeres økonomi og drift altid i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder andelsboligloven og foreningens vedtægter. Dette betyder mindre risiko og mere overskud til bestyrelsen.
3 gode grunde til at vælge Qvortrup Administration
En administration skal være en investering, der skaber reel værdi for jeres forening. Som jeres administrator i Storkøbenhavn giver vi jer:
Økonomisk tryghed og gennemsigtighed
Vi sikrer, at I har et klart og transparent overblik over foreningens økonomi. Vi udarbejder årsregnskabet, budgetterer og rådgiver om den mest fordelagtige finansiering. Vi har et skarpt fokus på, at administrationen ikke må koste for meget, men at I i stedet opnår en værdi, der er langt større end prisen for ydelsen.
Ekspertise i andelsboligloven
Andelsboligmarkedet og lovgivningen er i konstant udvikling. Med Qvortrup Administration får I en andelsbolig administrator, der er opdateret på alle juridiske forhold. Vi håndterer tinglysning, salgssager, vedtægtsændringer og tvister, så I undgår dyre fejl og misforståelser.
Langsigtet vedligeholdelsesplanlægning
Ejendommens stand er afgørende for jeres forenings økonomi og beboernes trivsel. Vi hjælper jer med at udarbejde realistiske og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der sikrer jeres ejendoms værdi og tager højde for fremtidige omkostninger. Dette minimerer uforudsete udgifter for andelsboligforeningen.
Bliv foreningskunde i Qvortrup
Få professionel administration gennem faste grundydelser
- Prisen er opdateret pr. juni 2024
- Oprettelse/vedligeholdelse af digitalt medlemskartotek
- Opkrævning af medlemmer via indbetalingskort og PBS
-
Fremsendelse af betalingspåmindelse ved betalingsmisligholdelse
(rykkergebyr tilfalder Qvortrup)
- Betaling af ejendommens udgifter
- Digitalt godkendelsesflow af fakturaer
- Professionel bogføringsservice
- Digitalt bilagsarkiv
- Adgang til online platform til ejendommens ledelse/bestyrelse
- Digitalt ledelses/bestyrelsesarkiv
- Digitale regnskabsdata i realtid
- Digitale budgettal og realiseret afvigelser
- Klargøring af materiale til revisor ved årsafslutning
- Bankafstemning
- Nyhedsbrev med relevant viden
Så nemt er det at skifte administrator
Indgå aftale med Qvortrup Administration
Opsig jeres nuværende administrator
Vi sikrer overdragelse af jeres data og materiale
Velkommen til Qvortrup Administration!
Prøv vores honorarberegner
Vores honorarberegner er alene et udtryk for det anslåede administrationshonorar for vores faste grundydelser.
Beregneren vil give dig et overslag over det årlige administrationshonorar, men det er ikke et tilbud.
Angiv ejendomstype
Antallet af boligenheder i andelsboligforeningen
Vil du have andre administrationsløsninger?
Dette step er valgfrit at udfylde, og honorarberegneren tager alene afsæt i vores faste grundydelser, hvorfor valgte administrationsløsninger ikke vil indgå i det estimerede honorar.
Vil du have andre administrationsløsninger?
Dette step er valgfrit at udfylde, og honorarberegneren tager alene afsæt i vores faste grundydelser, hvorfor valgte administrationsløsninger ikke vil indgå i det estimerede honorar.
Vigtig information
Vores honorarberegner er alene designet til brug for ejerforeninger og andelsboligforeninger.
Med over seks årtiers erfaring indenfor administrationen af ejendomme i og omkring København,
er vi specialister i administrationen af forskellige boligtyper!
For at indlede en dialog og forventningsafstemme et eventuelt kommende samarbejde,
anbefaler vi, at du kontakter vores CCO Martin Skaarup direkte på telefonnummer 69 16 55 05 eller via e-mail på ms@qvortrup-adm.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Har du lyst til at fortælle os mere om foreningen?
Fremsend i pdf
Fremsend i pdf
Fremsend i pdf
Dette step er valgfrit at udfylde, og der er alene til for at styrke vores kommende dialog om administration af jeres forening.
Har du lyst til at fortælle os mere om foreningen?
Fremsend i pdf
Fremsend i pdf
Fremsend i pdf
Dette step er valgfrit at udfylde, og der er alene til for at styrke vores kommende dialog om administration af jeres forening.
Få tilsendt det estimerede honorar
Estimeret honorar
Ved at afgive samtykke, giver du os tilladelse til at kontakte dig via e-mail eller telefon med det formål at give dig det endelige tilbud på administration af foreningen.
Summary
| Beskrivelse | Information | Antal | Pris |
|---|---|---|---|
| Rabat: | |||
| Total: | |||
Vores administrationsløsninger
Administration af andelsboligforeninger
I administration af andelsboligforeninger beskæftiger vi os hver dag med noget af det allermest dyrebare – nemlig menneskers hjem. Det er et stort ansvar og en stor tillidserklæring, når I som forening overdrager administrationen i vores hænder, og det er derfor en opgave, som vi værner meget om.
Vi har drevet professionel ejendomsadministration i mere end 6 årtier, og vi er specialister i administration af andelsboligforeninger.
Vi ønsker et loyalt og tæt samarbejde, og derfor tildeles I som kunde hos os en fast kontaktperson, der har det overordnet ansvar for administrationen af jeres ejendom med afsæt i vores indbyrdes administrationsaftale. Vi mener, at den personlige kontakt er altafgørende for at sikre driften af jeres ejendom.
Vores ejendomsadministration er tværfagligt sammensat, og vi kan derfor løfte de administrative, økonomiske og juridiske opgaver, som I måtte stå overfor.
Skift til en administrator, der sætter jeres forening først
Det skal være nemt og overskueligt at vælge og skifte administrator i jeres andelsboligforening.
Vi guider jer trygt igennem processen og sikrer en gnidningsfri overgang. Vores lokale tilstedeværelse i Storkøbenhavn betyder, at vi har et indgående kendskab til de lokale forhold og de muligheder, der er relevante for netop jeres ejendom.
Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om jeres andelsboligforenings behov, og find ud af, hvordan vi kan gøre jeres bestyrelsesarbejde markant nemmere og mere effektivt.
Mere end 60 års erfaring
Qvortrup Administration A/S har eksisteret i mere end 6 årtier, og vi mener, at vores lange historie er en vidnesbyrd om vores store ekspertise indenfor vores fag.
Vi er specialister i administrationen af andelsboligforeninger, ejerforeninger og investeringskunder, og vi vil meget gerne etablere et loyalt og frugtbart samarbejde med jer om jeres ejendom.
Vi har ansat nogle af branchens skarpeste profiler, som vi er enormt stolte af at have med på vores administrative hold. Du kan møde dem gennem linket herunder.
Tilfredse kunder
Bliv nemt kunde hos Qvortrup
Hvis ejendommen skal have ny administrator, er det heldigvis forholdsvist nemt at skifte.
I foreninger er det typisk bestyrelsen, der kan træffe beslutning om at skifte ejendomsadministrator. Inden I træffer denne beslutning, bør I dog sikrer jer, at det også gælder i jeres vedtægt.
Da en ejendomsadministrator er foreningens tætteste samarbejdspartner, bør det være et loyalt, frugtigt og (helst) langvarigt forhold, I indgår med denne. Derfor mener vi, at det er enormt vigtigt, at vi mødes og forventningsafstemmer det kommende samarbejde.
Det er bestyrelsen, der vil have den primære kontakt til ejendomsadministrationen, og derfor skal vi sikre vores samarbejde – helst inden det for alvor går i gang.
Hvis I vil være kunde i Qvortrup, anbefaler vi, at I kontakter os, så vi kan planlægge (et telefonisk, digitalt eller fysisk) møde.
Vi vil meget gerne have tilsendt følgende dokumenter, så vi kan planlægge og forberede vores møde muligt:
- Seneste årsregnskab
- Seneste generalforsamlingsreferat
- Gældende vedtægter
Lad os sammen drøfte vores kommende samarbejde og lægge en plan for skift af administrator.
