Administration af andelsboligforening

Få en erfaren administrator til jeres andelsboligforening

At drive en andelsboligforening er et stort ansvar, som oftest varetages af frivillige bestyrelsesmedlemmer. Måske er du selv en del af en frivillig bestyrelse?

Bestyrelsesarbejde er spændende, og mange vælger det til, fordi de gerne vil styrke fællesskabet, men når hverdagen rammer, kan mængden af administrativt arbejde hurtigt overstige lysten – og måske også de fornødne kompetencer. Vi hos Qvortrup forstår de unikke udfordringer, der følger med at administrere en andelsboligforening i Storkøbenhavn, og det er til jeres fordel.

Hos os får I nemlig professionel og ansvarsfuld administration, der frigiver jeres bestyrelses tid og sikrer, at jeres forening drives forsvarligt og effektivt. Vores mål er at gøre jeres frivillige arbejde lettere, mere overskueligt og give jer ro i maven.
Vælg Qvortrup Administration som jeres andelsboligforenings administrator, og lad os håndtere det komplekse, så I kan fokusere på fællesskabet.

Martin og Rasmus

Slip for det tunge administrative arbejde

Den daglige drift af en andelsboligforening omfatter et bredt spektrum af opgaver, herunder:

  • regnskab
  • juridiske dokumenter
  • kommunikation med beboere
  • planlægning af vedligeholdelse
  • koordinering af generalforsamling.


Vi ved af erfaring, at det sjældent er de administrative opgaver, der driver lysten. Mange af disse opgaver er desuden tidskrævende og kræver en specialiseret viden om bl.a. ejendomsret, jura, regnskab og en masse andet.

Vi håndterer de gentagne og komplekse processer, så I slipper for besværet og faren for administrative fejl. Med os som ejendomsadministrator er jeres økonomi og drift altid i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder andelsboligloven og foreningens vedtægter. Dette betyder mindre risiko og mere overskud til bestyrelsen.

Mødepakken

3 gode grunde til at vælge Qvortrup Administration

En administration skal være en investering, der skaber reel værdi for jeres forening. Som jeres administrator i Storkøbenhavn giver vi jer:

Økonomisk tryghed og gennemsigtighed
Vi sikrer, at I har et klart og transparent overblik over foreningens økonomi. Vi udarbejder årsregnskabet, budgetterer og rådgiver om den mest fordelagtige finansiering. Vi har et skarpt fokus på, at administrationen ikke må koste for meget, men at I i stedet opnår en værdi, der er langt større end prisen for ydelsen.

Ekspertise i andelsboligloven
Andelsboligmarkedet og lovgivningen er i konstant udvikling. Med Qvortrup Administration får I en andelsbolig administrator, der er opdateret på alle juridiske forhold. Vi håndterer tinglysning, salgssager, vedtægtsændringer og tvister, så I undgår dyre fejl og misforståelser.

Langsigtet vedligeholdelsesplanlægning
Ejendommens stand er afgørende for jeres forenings økonomi og beboernes trivsel. Vi hjælper jer med at udarbejde realistiske og langsigtede vedligeholdelsesplaner, der sikrer jeres ejendoms værdi og tager højde for fremtidige omkostninger. Dette minimerer uforudsete udgifter for andelsboligforeningen.

Så nemt er det at skifte administrator

Indgå aftale med Qvortrup Administration
Når vi har indgået en aftale om administration af ejendommen, er I klar til at gå videre i processen for at skifte ejendomsadministrator.
Opsig jeres nuværende administrator
Da det er jer, der har et aftaleforhold med jeres nuværende administrator, skal I opsige denne. Herefter kan vi starte overgangen til os.
Vi sikrer overdragelse af jeres data og materiale
Når jeres nuværende administrator er opsagt, sikrer vi, at alt materiale overdrages til os i overenstemmelse med branchestandarder.
Velkommen til Qvortrup Administration!
Når disse skridt er gennemført, glæder vi os over at kunne byde jer og jeres beboere velkommen til Qvortrup!
1
2
3
4

Prøv vores honorarberegner

Vores honorarberegner er alene et udtryk for det anslåede administrationshonorar for vores faste grundydelser. 
Beregneren vil give dig et overslag over det årlige administrationshonorar, men det er ikke et tilbud. 

GET STARTED

0$

Tak fordi du brugte vores beregner!

Kontaktinformationer

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Angiv ejendomstype

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Antallet af boligenheder i andelsboligforeningen

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Antallet af boligenheder i ejerforeningen

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Vil du have andre administrationsløsninger?





Dette step er valgfrit at udfylde, og honorarberegneren tager alene afsæt i vores faste grundydelser, hvorfor valgte administrationsløsninger ikke vil indgå i det estimerede honorar. 

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Vil du have andre administrationsløsninger?







Dette step er valgfrit at udfylde, og honorarberegneren tager alene afsæt i vores faste grundydelser, hvorfor valgte administrationsløsninger ikke vil indgå i det estimerede honorar. 

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Vigtig information

Vores honorarberegner er alene designet til brug for ejerforeninger og andelsboligforeninger.

Med over seks årtiers erfaring indenfor administrationen af ejendomme i og omkring København,
er vi specialister i administrationen af forskellige boligtyper! 

For at indlede en dialog og forventningsafstemme et eventuelt kommende samarbejde,
anbefaler vi, at du kontakter vores CCO Martin Skaarup direkte på telefonnummer 69 16 55 05 eller via e-mail på ms@qvortrup-adm.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig! 

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Har du lyst til at fortælle os mere om foreningen?

Fremsend i pdf

Fremsend i pdf

Fremsend i pdf

Dette step er valgfrit at udfylde, og der er alene til for at styrke vores kommende dialog om administration af jeres forening. 

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Har du lyst til at fortælle os mere om foreningen?

Fremsend i pdf

Fremsend i pdf

Fremsend i pdf

Dette step er valgfrit at udfylde, og der er alene til for at styrke vores kommende dialog om administration af jeres forening. 

Du skal vælge en genstand for at fortsætte

Få tilsendt det estimerede honorar

Estimeret honorar


Ved at afgive samtykke, giver du os tilladelse til at kontakte dig via e-mail eller telefon med det formål at give dig det endelige tilbud på administration af foreningen.

Vores honorarberegner udgør ikke et formelt tilbud, og den tager ikke individuelle faktorer vedrørende din forening i betragtning.

Når vi udarbejder tilbud, baserer vi dem altid på en tæt dialog med foreningens bestyrelse samt konkrete oplysninger om ejendommen. Det inkluderer jeres unikke behov og ønsker. 

Hjørnestenen i vores arbejde er at etablere et tæt samarbejde med jer, og derfor vil vores tilbud være skræddersyet til foreningen og afspejle vores dialog, ligesom det kan inkludere eventuelle rabatter. 

Summary

Beskrivelse Information Antal Pris
Rabat:
Total:
Den digitale pakke
Den Digitale pakke
Med Den Digitale Pakke styrkes ejendommens informationsniveau og gennemsigtighed. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
_G7A6033 kopier
Rådgivningspakken
Få administrativ, økonomisk og juridisk sparring og rådgivning med Rådgivningspakken. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
Dirigent på generalforsamling
Mødepakken
Få professionel assistance til afvikling af årets ordinære generalforsamling med denne administrationsløsning. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
Vaerktoejer-scaled
Den Offentlige pakke
Få administration af ejendommens offentlige postkasser og databaser. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
Vedligeholdelsesplan
Andelsboligpakken
Vi styrker jeres andelsboligforening gennem administrationsløsningen Andelsboligforening. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
vores ydelser
Udlejningspakken
Vi styrker udlejningsejendommen gennem denne administrationsløsning. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.
Øvrige faste grundydelser
Øvrige, faste grundydelser
I tillæg til vores basisadministration, tilbyder vi faste grundydelser, der passer til dine behov. Vil du vide mere? Klik på billedet for at læse mere om pakken.

Administration af andelsboligforeninger

I administration af andelsboligforeninger beskæftiger vi os hver dag med noget af det allermest dyrebare – nemlig menneskers hjem. Det er et stort ansvar og en stor tillidserklæring, når I som forening overdrager administrationen i vores hænder, og det er derfor en opgave, som vi værner meget om.

Vi har drevet professionel ejendomsadministration i mere end 6 årtier, og vi er specialister i administration af andelsboligforeninger.

Vi ønsker et loyalt og tæt samarbejde, og derfor tildeles I som kunde hos os en fast kontaktperson, der har det overordnet ansvar for administrationen af jeres ejendom med afsæt i vores indbyrdes administrationsaftale. Vi mener, at den personlige kontakt er altafgørende for at sikre driften af jeres ejendom.

Vores ejendomsadministration er tværfagligt sammensat, og vi kan derfor løfte de administrative, økonomiske og juridiske opgaver, som I måtte stå overfor.

Skift til en administrator, der sætter jeres forening først

Det skal være nemt og overskueligt at vælge og skifte administrator i jeres andelsboligforening.

Vi guider jer trygt igennem processen og sikrer en gnidningsfri overgang. Vores lokale tilstedeværelse i Storkøbenhavn betyder, at vi har et indgående kendskab til de lokale forhold og de muligheder, der er relevante for netop jeres ejendom.

Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om jeres andelsboligforenings behov, og find ud af, hvordan vi kan gøre jeres bestyrelsesarbejde markant nemmere og mere effektivt.

Mere end 60 års erfaring

Qvortrup Administration A/S har eksisteret i mere end 6 årtier, og vi mener, at vores lange historie er en vidnesbyrd om vores store ekspertise indenfor vores fag. 

Vi er specialister i administrationen af andelsboligforeninger, ejerforeninger og investeringskunder, og vi vil meget gerne etablere et loyalt og frugtbart samarbejde med jer om jeres ejendom. 

Vi har ansat nogle af branchens skarpeste profiler, som vi er enormt stolte af at have med på vores administrative hold. Du kan møde dem gennem linket herunder. 

Tilfredse kunder

"Samarbejdet med Qvortrup er meget værdifuldt for vores forening, og det er altid godt at have specialister i baghånd, når vi står overfor opgaver eller vanskelige ting, der er svære at løse."
6502
Søren Brettschneider
formand
"Er generelt meget tilfreds med samarbejdet med Qvortrup"
Classensgade
Tommy Bisgaard
formand
"Qvortrup er meget flinke og tilbyder hurtig service"
Sankt knud
John Vanges
formand

Hvis ejendommen skal have ny administrator, er det heldigvis forholdsvist nemt at skifte.

I foreninger er det typisk bestyrelsen, der kan træffe beslutning om at skifte ejendomsadministrator. Inden I træffer denne beslutning, bør I dog sikrer jer, at det også gælder i jeres vedtægt.

Da en ejendomsadministrator er foreningens tætteste samarbejdspartner, bør det være et loyalt, frugtigt og (helst) langvarigt forhold, I indgår med denne. Derfor mener vi, at det er enormt vigtigt, at vi mødes og forventningsafstemmer det kommende samarbejde.

Det er bestyrelsen, der vil have den primære kontakt til ejendomsadministrationen, og derfor skal vi sikre vores samarbejde – helst inden det for alvor går i gang.

Hvis I vil være kunde i Qvortrup, anbefaler vi, at I kontakter os, så vi kan planlægge (et telefonisk, digitalt eller fysisk) møde.

Vi vil meget gerne have tilsendt følgende dokumenter, så vi kan planlægge og forberede vores møde muligt: 

  1. Seneste årsregnskab
  2. Seneste generalforsamlingsreferat
  3. Gældende vedtægter

Lad os sammen drøfte vores kommende samarbejde og  lægge en plan for skift af administrator.