Maria Beier Bergholtz

Administrator (EA) & 

kommunikations – og markedsføringsansvarlig

Maria Beier Bergholtz

Maria Beier Bergholtz er ansat i en todelt stilling som administrator og vores kommunikations- og markedsføring.

Maria varetager hun i dag en række administrative opgaver, der skal sikre kvalitet og fremdrift i vores virksomhed – både internt og eksternt.  

Maria har tidligere været ansat i Qvortrup som seniorkundechef for både andelsboligforeninger og ejerforeninger, og hun har stor erfaring i og forståelse for et forenings-årshjul, hvilket i høj grad styrker hende i hendes roller. 

Værdiskabende administration

Med sit branchekendskab og indgående kendskab til vores kunder, brænder Maria for at lave værdiskabende kommunikation og markedsføring, der taler direkte til vores kunders ønsker og behov. 

Maria søger altid at sætte kunden i centrum i sin digitale indsats, hvad end der er tale om kommunikation eller administration. 

Hun værdsætter et tæt, loyalt og uformelt kollegaskab, og hun har stået i spidsen for flere kollegiale initiativer, herunder blandt andet planlægning og afvikling af arbejdspladsernes motionsdag hvert efterår. Det styrker i høj grad vores interne sammenhold.

Kontakt Maria Beier Bergholtz

Telefon
Email
LinkedIn
Speciale

69 16 55 06
mbb@qvortrup-adm.dk
Besøg profil
Kommunikation, seo, ads, digital markedsføring, foreningsret, lejeret, byggesager, tingsret, økonomi, finansiering

 

 

Mød Leifs kollegaer

Værdiskabende samarbejde

Maria vægter et værdiskabende samarbejde mellem administrator og ejendommen utrolig højt, og hun er af den overbevisning, at et frugtbart, loyalt og gennemsigtigt samarbejde styrker driften af den fælles ejendom. 

Netop derfor har hun været med til at udarbejde en række vejledninger i samarbejde med både kunder og administratorer, som hun qua sit store branchekendskab har målrettet livet i ejendomsfællesskabet. 

Gå på opdagelse i vores digitale vejledninger gennem linket nedenfor. 

Skal vi være jeres nye administrator?

I mere end 6 årtier har vi administreret store dele af den danske boligsektor – herunder udlejningsejendomme, andelsboligforeninger og ejerforeninger. 

Mangler jeres ejendomsfællesskab en ny, professionel og moderne administrator, så tøv ikke med at kontakte os, så vi kan påbegynde en uforpligtende dialog om jeres administrative behov. 

Hvis du udfylder vores digitale formular, vil vi ringe dig op, så vi kan drøfte, hvilken administrationsløsning der passer netop jeres ejendom.