
Økonomimedarbejder
Olga Nicolaisen er ansat i vores virksomhed som økonomimedarbejder, og hun er således en del af vores stærke, økonomiske team.
Det økonomiske team varetager hver dag vores økonomiske opgaver; Og disse rummer både interne økonomiopgaver såvel som eksterne i forbindelse med administrationen af voreskunders ejendomme.
Olga har en baggrund som Financial Controller fra Copenhagen Business Academy, og hun er desuden uddannet ingeniør-økonom i Sankt Petersborg.
Kombineret med hendes erhvervsmæssige erfaring fra flere øvrige, økonomiske stillinger, klæder hendes økonomiske faglighed i høj grad Olga på til at varetage de økonomiske opgaver, der optræder i vores ejendomsadministration.
Med sit milde og rolige sind bidrager Olga desuden til et rart arbejdsmiljø og godt kollegaskab, som vi alle trives i.
Telefon
Email
LinkedIn
Speciale
Ejendomsbranchen har i mange år haft brug for flere hænder, og vi har derfor et bredt spektrum af kompetencer blandt vores medarbejdere, der har erfaring fra forskellige erhverv.
Olga er en af de medarbejdere, der bringer sin omfattende erfaring fra økonomi og hendes hjemland til vores team. Vi tror, at dette vil give hende en unik forståelse af vores kunders behov og udfordringer.
Vi værdsætter Olgas erfaring og indsigt og er stolte over at have hende som en del af vores team.
Her på vores hjemmeside har vi samlet en række, digitale vejledninger, der skal gøre livet i et ejendomsfællesskab nemmere og mere smidigt.
Vejledningerne er trin-for-trin guides, som beskriver en række emner, der kan være afførende for livet i ejendommen.
Du kan besøge vores vejledninger ved at klikke på linket nedenfor og gå på opdagelse i vores digitale samling.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man – tors: 09.00 – 15.00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17